Veelgestelde vragen
Lees hier de antwoorden op veelgestelde vragen van andere Dagpas klanten.Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@dagpas.nl of door te bellen naar 050 2100 201.
Particulieren
Hoe werkt Dagpas?
1. Kies je favoriete aanbieding op Dagpas.nl
2. Ontvang je unieke kortingscode in je mailbox
3. Lever de code in en ontvang de korting!
Aanvullende informatie over het bestelproces.
Nadat je de bestelling in het winkelmandje hebt geplaatst, kun je middels het invullen van je gegevens de bestelling afronden. Je kan hierbij kiezen om met een bestaand account in te loggen, of een nieuw account aan te maken. Afrekenen als gast kan uiteraard ook. Vervolgens kies je met welke betaalmethode je wil betalen. Nadat de betaling succesvol is afgerond, krijg je een coupon toegestuurd met daarop de couponcode, die je kan gebruiken om je aangekochte product te verzilveren.
Wanneer is Dagpas bereikbaar?
Je kunt ons per e-mail bereiken via info@dagpas.nl of via ons contactformulier. We proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, maar uiterlijk de volgende werkdag.
Moet ik een profiel hebben om iets te kunnen kopen?
Je kunt een bestelling doen zonder je eerst aan te melden. Vul bij het bestellen je e-mailadres in en ga door naar de betaalpagina. Je e-mailadres wordt wel onthouden op Dagpas.nl en je krijgt een wachtwoord toegestuurd. Voortaan kun je hiermee inloggen en je profiel instellen, maar dat hoeft niet.
Welke betaalmethodes biedt Dagpas?
Je kunt een bestelling betalen Ideal, Maestro, Visa, Mastercard en American Expres. Voor geen enkele methode worden extra kosten in rekening gebracht. U kunt online betalen via Ideal met een betaalpas. Kiest u voor een uitgestelde betaling met een creditcard dan kan dat met Maestro, Visa, Mastercard en American Expres.
Waar kan ik zien tot wanneer de tegoedbon ingeleverd kan worden?
In de aanbieding staat de geldigheid van de aanbieding onder het kopje Voorwaarden. In de tegoedbon staat de geldigheid ook genoemd. Let hier goed op, want na de geldigheidsdatum vervalt de tegoedbon.
Hoe lang duurt het voordat ik de tegoedbon toegestuurd krijg?
De tegoedbon wordt na betaling automatisch verstuurd. Dit duurt maximaal een uur. Mocht je na een uur nog niets hebben ontvangen, controleer dan eerst je ongewenste mail, soms komt het voor dat de tegoedbon daar in belandt. Niet ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@dagpas.nl of via 050 2100 201.
Hoe kan ik de tegoedbon verzilveren?
Omdat het per aanbieding verschilt hoe je de tegoedbon kunt verzilveren, verwijzen we je graag naar de informatie op de tegoedbon zelf. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Ik ben mijn tegoedbon kwijt, wat moet ik doen?
Met je e-mailadres heb je een uniek profiel op Dagpas.nl en kun je inloggen. Als je bent ingelogd kun je bij je profiel onder het knopje Bestelhistorie je eerdere bestellingen zien. Hier kun je jouw unieke couponnummer en couponcode vinden. Deze kun je gebruiken voor het verzilveren van je aanbieding.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Met je e-mailadres heb je een uniek profiel op Dagpas.nl en kun je inloggen. Ben je het wachtwoord vergeten? Klik dan op de link “Wachtwoord vergeten?” onderaan het aanmeldvak. Vul vervolgens je e-mailadres in dan sturen wij je een nieuw wachtwoord toe. Bij Gmail komt het nog wel eens voor dat de mail met je nieuwe wachtwoord in de map ongewenste mail of reclame belandt. Controleer dit als je de mail niet in je inbox ontvangt.
Hoe verander ik mijn wachtwoord?
Met je e-mailadres heb je een uniek profiel op Dagpas.nl en kun je inloggen. Als je bent ingelogd kun je bij je profiel onder het knopje Wachtwoord wijzigen je wachtwoord veranderen.
Hoe wijzig ik mijn voorkeuren?
Met je e-mailadres heb je een uniek profiel op Dagpas.nl en kun je inloggen. Als je bent ingelogd kun je bij je profiel onder het knopje Jouw filter je instellingen voor de website en de mailing aanpassen.
Hoe meld ik me aan/af voor de mailing?
Met je e-mailadres heb je een uniek profiel op Dagpas.nl en kun je inloggen. Als je bent ingelogd kun je bij je profiel onder het knopje Mijn aanbiedingen je instellingen voor de mailing aanpassen. Je kunt je hier aanmelden, afmelden (Vink Ja, ik wil graag aanbiedingen ontvangen die voldoen aan bovenstaande filters. uit) of de voorkeuren van de mailing aanpassen. Je kunt je ook afmelden door onderaan de nieuwsbrief op afmelden te klikken.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen die op de website staan zijn altijd inclusief 21% BTW.
Wat te doen bij een klacht?
Heb je een klacht over Dagpas. Dan kun je contact opnemen met de klantenservice via info@dagpas.nl of door te bellen met 050 2100 201. Binnen 24 uur wordt jouw klacht inhoudelijk behandeld. Wij zullen in ieder geval binnen 14 dagen u voorzien van een inhoudelijk antwoord. Indien het product niet voldoet, kun je contact met ons opnemen en zullen wij het oplossen. Mocht je niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, dan kun je een klacht indienen bij het Europees ODR Platform (www.ec.europa.eu/consumers/odr/).
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De
herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u de dienst heeft gekocht. Om het herroepingsrecht uit
te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail)
op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden herroepsingsformulier, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat
het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de
herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle
betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij
op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met
hetzelfde betaal middels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk
anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden
gebracht. Het herroepingsrecht verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u de voucher heeft aangeschaft of zodra de
voucher binnen dit termijn zijn geldigheid heeft verloren dan wel verzilverd is.
Contactgegevens:
Dagpas
Nieuwe Boteringestraat 30
9712 PM Groningen
www.dagpas.nl/algemene-voorwaarden/
Zit er garantie op de producten van Dagpas.nl?
Voor alle producten van Dagpas.nl geldt de wettelijke garantie. De wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Kan ik ook mijn bestelling annuleren?
Bij een aankoop van een Dagpas product is het altijd mogelijk om een bestelling te annuleren binnen 14 werkdagen. Dit kun je doen door een email te sturen naar info@dagpas.nl samen met jouw ordernummer en reden van annulering. Je krijgt binnen 24 uur een reactie hier op.
Wat zijn de betaalmethodes op Dagpas?
Op Dagpas kun je betalen met: iDeal en Creditcard (Indien je kiest voor betalen per creditcard gaat het
om een uitgestelde credit betaling).
Je kunt een bestelling betalen met via onderstaande methodes. Voor geen enkele methode worden extra kosten in
rekening gebracht.
Ideal – Online betalen via je bank met een betaalpas.
Maestro – Online betalen met
een creditcard.
Visa – Online betalen met een creditcard.
American Expres – Online betalen met een
creditcard.
Mastercard – Online betalen met een creditcard.
Is een transactie op Dagpas veilig?
Wij van Dagpas stellen jou als gebruiker voorop en daarmee ook de beveiliging van je gegevens en bestellingen. Dagpas werkt met versleutelde gegevens zodat wij je privacy kunnen waarborgen. Daarnaast hebben wij de website voorzien van een SSL certificaat. Dit zie je terug in de url van Dagpas die is aangepast van “http:” naar “https:”.
Bedrijven
Wat kost het plaatsen van een aanbieding?
Dagpas werkt op no-cure-no-pay basis. Kortom: geen resultaat = geen kosten! Daarbij zorgen wij voor de promotie van het bedrijf en de aanbieding onder al onze nieuwsbriefabonnees, websitebezoekers en volgers op social media.
Stel dat ik een aanbieding wil doen. Hoe werkt dit precies?
Vul het contactformulier in of bel ons via 050 2100 201. Wij geven graag antwoord op al je vragen of komen persoonlijk bij je langs om de mogelijkheden te bespreken!
Hoelang staat je aanbieding online?
De aanbieding staat maximaal 1 maand online.
Hoelang is de bon geldig?
Nadat de aanbieding offline gaat, is de bon nog minimaal 2 maanden in te leveren. Na de geldigheidsdatum vervalt de tegoedbon.
Geldt er een limiet aan het maximum aantal bonnen?
Nee, het maximum aantal bonnen bepaal je helemaal zelf.
Wat levert het mij op?
Dagpas biedt jouw bedrijf dé unieke kans producten en diensten meteen te delen met de voor jouw relevante doelgroep. Dagpas gebruikers geven aan uit welke categorieën zij aanbiedingen wensen te ontvangen, waardoor je direct je potentiële doelgroep bereikt. Met Dagpas vergroot je op een leuke en eenvoudige wijze je naamsbekendheid. Tegelijkertijd is dit een mooie gelegenheid om nieuwe klanten kennis te laten maken met je bedrijf!
Wat is jullie doelgroep?
Onze doelgroep bestaat uit mannen en vrouwen tussen de 18 en 60 jaar, woonachtig in Groningen, Drenthe en Friesland.
Veel gestelde vragen over iDeal
Welke banken bieden iDEAL aan?
iDEAL is beschikbaar voor consumenten die internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. Consumenten die internetbankieren, kunnen direct gebruik maken van iDEAL.
Kan ik direct met iDEAL betalen?
Zodra je toegang hebt tot internetbankieren bij één van de deelnemende banken, kun je met iDEAL betalen. Je hoeft je hiervoor niet apart aan te melden.
Ik internetbankier bij de ING maar ik kan nog niet met iDEAL betalen.
De betaalfunctie bij MijnING.nl is nog niet geactiveerd. Je kunt direct met iDEAL betalen als je beschikt over MijnING.nl en je een geactiveerde betaalfunctie hebt. Neem voor het activeren van de betaalfunctie contact op met de ING.
Moet ik me registreren voordat ik met iDEAL kan betalen?
Nee, zodra je toegang hebt tot internetbankieren bij één van de deelnemende banken, kun je met iDEAL betalen. Je hoeft je hiervoor niet apart aan te melden.
Moet ik saldo storten in een online portemonnee voordat ik met iDEAL kan betalen?
Nee, betalen met iDEAL is betalen met internetbankieren. Zodra je de betaling hebt goedgekeurd wordt het bedrag rechtstreeks afgeboekt van de bankrekening die je hebt gekozen.
Is iDEAL echt veilig?
iDEAL is gebaseerd op internetbankieren en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken. Dit betekent dat iDEAL net zo veilig is als internetbankieren.
Wordt iDEAL door alle internet browsers ondersteund?
iDEAL wordt ondersteund door alle browsers die ook door internetbankieren ondersteund worden. Dat zijn in ieder geval de veelgebruikte internet browsers zoals Internet Explorer en Firefox. Mocht je problemen hebben met iDEAL in combinatie met de browser die je gebruikt, dan raden we je aan contact op te nemen met de helpdesk van internetbankieren bij uw bank.
Werkt iDEAL ook op een mobiele telefoon of tablet?
iDEAL werkt op alle mobiele apparaten met een internetverbinding en webbrowser. Sommige banken hebben een speciale versie van iDEAL ontwikkeld die op mobiele telefoons en tablets prettiger in het gebruik is.
Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
Wanneer je een bestelling met iDEAL betaalt, krijg je nadat je akkoord hebt gegeven een bevestiging van je bank. Ook vind je direct na de betaling, deze betaling terug in het rekeningoverzicht binnen de internetbankieromgeving. Wanneer je de betaling hebt afgerond, kun je direct inloggen bij jouw bank en in jouw eigen rekeningoverzicht de betaling terugvinden. De webwinkelier krijgt altijd bericht van de status van de betaling zodat hij kan inzien of de betaling succesvol is afgehandeld.
Ik heb betaald, hoe weet ik zeker dat de webwinkelier deze betaling ontvangt?
De webwinkelier krijgt altijd bericht van de status van de betaling zodat hij kan inzien of de betaling succesvol is afgehandeld.
Kan ik een iDEAL-betaling terugdraaien?
Je kunt een iDEAL-betaling niet terugdraaien. Tijdens het betaalproces wordt nadrukkelijk verzocht een akkoord te geven voor een betaling. Wanneer je het akkoord op dit betaalverzoek geeft, kan deze handeling op jouw initiatief door de bank niet ongedaan worden gemaakt. Indien je gebruik wilt maken van jouw recht om jouw “aankoop op afstand” te annuleren, kun je de webwinkelier houden aan de daarvoor geldende regels.
Waar kan ik terecht als ik problemen heb met de service of levering door een webwinkel na een aankoop betaald met iDEAL?
Wanneer je een klacht hebt over de bestelling zelf, bijvoorbeeld over de levering van de bestelling, kun je contact opnemen met de webwinkelier waar je de bestelling hebt geplaatst en proberen hier samen uit te komen.-Mocht het je niet lukken om dit zelf op te lossen met de webwinkelier, dan kun je op de website van Thuiswinkel.org gebruik maken van het klachtenformulier. Mits de webwinkel lid is bij Thuiswinkel.org. -Daarnaast verwijst Currence naar de website van ConsuWijzer van de Consumentenautoriteit voor praktische adviezen over jouw rechten bij het online winkelen. Tevens kun je gebruik maken van het klachtenformulier indien je een klacht over een webwinkel wilt indienen. -Indien er sprake lijkt te zijn van oplichting kan online aangifte gedaan worden bij de politie op het meldpunt Internetoplichting
Ik heb een foutmelding ontvangen tijdens mijn iDEAL betaling. Echter, het te betalen bedrag is van mijn rekening geboekt en de webwinkelier heeft het geld niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem contact op met jouw bank. De bank kan je verder helpen en uitzoeken waar de fout(melding) is ontstaan, bij de webwinkelier of bij de schakel tussen jouw bank en de bank van de webwinkelier (of de bank van de Collecterende Payment Service Provider (CPSP) – dit is wanneer een webwinkel het innen van betalingen heeft uitbesteed aan een derde partij).
Ik heb een foutmelding ontvangen tijdens mijn iDEAL betaling en heb daarna nog een iDEAL betaling gedaan. Nu is het bedrag 2x van mijn rekening geboekt. Wat moet ik doen?
Je kunt contact opnemen met de webwinkelier om na te gaan of zij een dubbele betaling hebben ontvangen en hen verzoeken het bedrag terug te storten.
Indien de webwinkelier het bedrag niet heeft ontvangen kun je contact opnemen met jouw bank. De bank kan je verder helpen en uitzoeken waar de fout(melding) is ontstaan, bij de webwinkelier of bij de schakel tussen jouw bank en de bank van de webwinkelier (of de bank van de Collecterende Payment Service Provider (CPSP) – dit is wanneer een webwinkel het innen van betalingen heeft uitbesteed aan een derde partij).
Klacht over Dagpas?
Bent je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
1
Kies je favoriete aanbieding op Dagpas.nl
2
Ontvang je unieke kortingscode in je mailbox
3
Lever de code in bij de aanbieder en profiteer!